03 prosinca 2010

Let's Rock

Pin It
Petak je dan kada se u vrtić smiju nositi igračke od kuće. A petak je - sutra. Gitara je gotova, kako sam i obećala gitaristi. Oslikao ju je uz sestrinu pomoć a ideja je apsolutno njegova. Ja sam na kraju iscrtala žice i provukla špagu. Nisam baš najsretnija izborom motiva ali odlučila sam se ne miješati. Što li će Mia sutra reći? A Bruno i Luka i Filip i Petar i Noa?

Broj komentara: 5:

Tatjana kaže...

Ne znam što će Mia,Bruno i Luka i Filip i Petar i Noa reći,ali zato ja kažem,tj.vičem i topćem nogama BRAVOOOOO!!!!

Kek's kaže...

Suuuper je gitara!!! mogu misliti kako je mali rocker bio ponosan :)

Tanema kaže...

aaaaaaaaaaa, fenomenalno! djeca su ti zaaaaaaaakon! svaka čast, Luka i Laura! danas će svi htjeti biti Lukini najbolji prijatelji!

Nasmijano nebo kaže...

Naravno da je bio glavni, a Mia ga je prva vidjela i dotrčala. Ah! Nakon nje je dotrčala Patricija i pitala hoću li svima u grupi napraviti takve gitare. Gulp! 28 puta - gulp! A onda je dotrčao i Petar i kad je vidio gitaru, otrčao je iz garderobe u sobu vičući: DOOOŠAAAAO JEEEE LUUUUKAAAAA!!!

tatjana kaže...

gitara je odlična!
a čitam ovaj zadnji komentar i mislim da točno mogu zamisliti sve ove lude reakcije! :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails