21 prosinca 2010

A kako to rade maleni...

Pin It
Prošli tjedan je u Lukinom vrtiću bio kreativni roditeljski. Na žalost, ja sam radila poslije podne pa je baka vrlo rado uskočila na moje mjesto. Slijedeće jutro sam u vrtić došla s fotićem jer nisam željela propustiti niti jedan detalj te divote.
Ovo su Lukin i bakin Djed Mraz i njihova čestitka.
Lukina kuglica
A ovo su radovi ostatka ekipe iz odgojne skupine "Ribice"
Znate li od čega je napravljen ovaj Djed Mraz? Ni ja nisam mogla vjerovati... Od našiljenih olovaka i bojica.
Odlične ideje i odlični radovi. Zar ne?

Broj komentara: 7:

Sandra Z kaže...

Bravo za Luku i baku. Ma klinci su inače zakon! Našiljene olovke kažeš? Kakva ideja :)) Lijep pozdrav :))

Sretno Vrijeme kaže...

Evo konačno i mene, dani su mi prekratki za sve što se u njih utrpalo.....(sada je 6 ujutro :)! I kod nas su druženja na radionicama u punom jeku....
Luki i baki svaka čast! Nema kategorije mjerljivosti dječjih radova, uživala sam gledajući ih. Baka je vjerujem provela divno poslijepodne, i dala jedan divan dar svome Luki djeleći s njime kreativno vrijeme u grupi njegovih malih "Ribica". Čestitam im!

Ninočka kaže...

Savršeno!!! Ura za male velike drugare!

Tatjana kaže...

Ovo je sve divno!Koliko su maštovite te "naše" tete i djeca!

Tanema kaže...

baka i luka su tate mate svog zanata! bravo!

arba kaže...

Oni to rade predobro!!Mali, veliki kreativci:::)))

lindolina kaže...

To prvi put čujem, da se dida Mraz može napraviti od našiljenih olovaka i bojica :)
Bravo za Luku i baku :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails