23 veljače 2011

Na slovo, na slovo... O

Pin It
O kao...
oblak, osmijeh, oko, ohm, ormar, ovdje, olovka, orka, otvaranje, oprosti, ogledalo, ovo i ono, ovako i onako, okolo, osvježenje, oseka, opal, oniks, optimizam, ovan, odluka, odsjaj, odskočna daska, oj, ohoho...

Broj komentara: 5:

Sandra Z kaže...

O kao: Onur, obline, odgovor, oblizeki, okupljanje, opčinjenost, Oz, Oziris, Onix ... uf (ma to ne, ali mi je teško dalje smišljati) ... orijent, opium ...

Čekaj malo, imamo slovo T i slovo O, što se to slaže?

Pozz :))

drenka kaže...

O kao nula :D
O kako nas zezas..svi jedva cekaju kraj ove igre :)

Nasmijano nebo kaže...

@sandra - jao meni, otkud sad Onur u mojoj priči? njemu se stvarno nisam nadala. a i ne poznajem ga.

@drenka - kakav kraj? pa tek sam počela. zar nema u abecedi 30 slova? :D

Sandra Z kaže...

Ne znam ga ni ja, Željka, ali dovoljno puta čujem to ime na TV-u da mi se urezalo u pamćenje. Pa mi je samo tako došlo da napišem :))

Nasmijano nebo kaže...

ma neka nam i onura ako je na O

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails