23 veljače 2011

Na slovo, na slovo... A

Pin It

A kao...
idA :), anđeo, aurora borealis, ananas, atlas, ahat, akvamarin, ametist, Andaluzija, akrilne boje, afrička ljubičica, Amsterdam, avion, abeceda, Abba, aforizam, Ahaaaa...!, A?, ajvar, Aladin, astronomija, astrologija...

Broj komentara: 7:

Sandra Z kaže...

Idemo dalje: apači (ne znam kako se piše), avatar, asterix, aleksa (vrati se kući), anindol, andol ...

Ha-ha, na slovo na slovo? Što je iduće?

Pozz :))

Tatjana kaže...

Aaaaaaaaaaaaa!Ajde mala dođi!

drenka kaže...

A kao asteroid, asteriks, amater (ti sigurno to nisi :) )
ambicija,

Villa-loredana kaže...

Arba, asimetrija, autogol, artist a to si ti. Pozdrav. Loredana

Tanema kaže...

mene sad silno kopka šta će ta sva slova stvoriti... abecedu? nečije ime? što?nemoj da me predugo kopka!

Jolanda kaže...

Kad sam bila mala gledala sam neku dječiju emisiju... Ne sjećam se kak se zvala (mislim: "na slovo, na slovo...").
Draga, tvoja me slova asociraju na moje djetinjstvo.
Pusa

Sretno Vrijeme kaže...

A kao abeceda. Neka druga, posložena na tvoj način.....:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails