06 veljače 2012

Ima li štogod novoga?

Pin It
Hola! Tu sam, tu sam...
Nova više baš i nije tako nova, a ja se tek sad javljam i prijavljujem. Godina mi je počela tako što je krepucnuo komp koji su mi od onda do sada tri puta donosili i tri puta odnosili jer je - opet krepucno. No dobro, bilo pa prošlo.
Nego, što ima novoga kod vas?
Kod mene, evo, ima ovo nešto, da ne mislite da sam samo sjedila i plakala čekajući vezu sa svijetom. Nisam, nisam...

Broj komentara: 5:

Sretno Vrijeme kaže...

Dobro došla ponovo u naš virtualni svijet, znaš da sam primijetila kako te nema i pitala sam se što li se zbiva. Drago mi je da si ponovo s nama! Obzirom da si poslala ovako tajnovitu fotografiju za koju kažeš da "ima ovo nešto" ja sam zaključila da si ili imala rođendan, ili si zaljubljena, ili si trudna :)))))! Dopadaju mi se sve tri opcije :). Puseee

Nasmijano nebo kaže...

Joj Vesna, nije ništa takvoga. Rockas mi je usred ljeta, trudnoće sam već odradila a zaljubljena... pa ajde nek bude, bar nešto.

Sanja kaže...

I bolje da nisi sjedila i plakala čekajući vezu sa svijetom, jer ćemo sad bar imati u čemu uživati i razgledavati, a ovo srce je očito uvod u neke nove ideje i tvoje maštovite kreacije!
Lp

Suzana kaže...

Dobro si nam došla s kompom i bez njega. Vrijeme bez kmpa si sigurno iskoristila za smišljanje divota koje češ nam pokazati ovih dana.

HRANDICA kaže...

Baš dobro, da si se opet malo pokazala u blogosferi. Ali dobro svi znamo, da imaš ti svoja undercover posla. Samo ti radi, a izmedju bi nam mogla i malo pokazati tih ljepota :)).
Pozdrav.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails