15 veljače 2012

Heart attack 4

Pin It

Ovako je to sinoć izgledalo u mojem domu čekajući da se konačno svi okupimo kod kuće.

E sad... sigurna sam da se pitate kakva je ovo točkasta teglica iz koje raste srce koje zapravo i nije srce nego je seed bomb srce. Dobro, nije baš prava bomba ali... ma ima veze s papirom... ne znam kako da to najbolje objasnim... ma jednostavno je...
samo treba kliknuti na novi broj DO!TS-a  i potražiti tutorial. 

A osim 
teglice, potražite i 
vjencani buket od papirnatih cvjetova kao i 
monogram "&"
Zapravo, kad bolje razmislm, kad kliknete, izgubit ćete se u pregrštu interesantnih i prekrasnih tutoriala, fotografija, akcija...

Ma samo kliknite i krenite i uživajte


A uz ovaj broj možete sudjelovati i u humanitarnoj akciji Veliko srce malom srcu‘ ili barem proširiti glas dalje.


Broj komentara: 5:

Sandra Z kaže...

Joj, već sam kliknula i izgubila se.
A ove predivne stvarčice koje si nabrojala, pregledala sam s posebnom pažnjom. I morat ću probati ovo fenomenalno srce sa sjemenom cvijeća.

Lilla Indigo kaže...

Krasne stvarčice si napravila za Do!ts, posebno mi se sviđa buketić :)

Rea kaže...

Kliknula, prelistala i prepoznala.. :)

jadre kaže...

Dobih ovu blogersku nagradicu i proslijeđujem je Vama, a o čemu se radi pogledajte ovdje http://mrvica-zivota.blogspot.com/

Tatjana kaže...

Daaa,već odavno vidjeh tvojuh ruku ljubavno dijelo-a!
Bravo
kiss
pa-pa!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails