09 veljače 2012

Pinata - piva

Pin It

Ovo je, definitivno, bila najluđa pinata koju sam radila. Ja sam napravila bocu a Ona je sama napravila naljepnicu. Da mi je bilo vidjeti kakav je to tulum bio, okruglorođendanski tulum. Pive sigurno nije uzmanjkalo.
A radi doživljaja omjera visine, širine i zapremine, što piva hoće zamantati ako pretjeramo, evo jedne sličke, čisto da pokušate doživjeti veličinu boce. Ono iza zastora je prozor u svoj svojoj visini.
Eto, pinate se ne moraju raditi samo za djecu. I odrasli se zabavljaju.

Broj komentara: 7:

Lilly... kaže...

Weeee, kolika pivčuga!!! Ludo, ludoooo... treba se zabavljati! :)
Al´ sad me kopka što piše na naljepnici, hm, hm... :))

melanzana kaže...

Juhuuuu....ala boce ka apolo 11...

Sandra Z kaže...

Ajme meni, pa ovo je ogromastična piva! Odlična je! I da, zašto samo djeci darivati pinate. A gdje su odrasli? Pa i odrasli mogu biti djeca. Hej, mogu se kladiti da će ti neka pivovara pokuacti na vrata, da dogovore neku cool suradnju.

Pozz veliki :))

Sretno Vrijeme kaže...

Aiiiiii, pa to je super luda ideja! Evo, nakon poduže pauze vratila si se u velikom stilu, s veeeelikom pivom!! Da mi je još znati što je frcalo iz te pivanjate kada su je razbili :))). Obzirom da su ti se od tolike količine pive ruke prilikom fotogrfiranja malo ljuljuškale pa je fotka, onako, lelujava, i ja sam jako znateželjna kaj to piše na naljepnic, hi hi hi. Svaka čast!

Good Ghost kaže...

Odlična!

Tatjana kaže...

OMG....Pa na što to liči????Kakav je tulum bio????Vanserijska!

A je l ima radlera?

melanzana kaže...

Navrati, čeka te nagrada....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails