12 veljače 2012

Heart attack

Pin It
Danas smo napravili ljubavni dalekozor. Koga god pogledaš kroz njega, on se u tebe zaljubi. Ili obratno? Ma nije važno. Bitno da se netko u nekoga zaljubi. Ja sam ga morala prva isprobati, za svaki slučaj.

Prvo sam ga isprobala na jednom malom majstoru, i mogu vam reći da sam se odmah zaljubila, na prvi pogled.
Zatim je naišla jedna vila bez krila. I u nju sam se zaljubila, bez razmišljanja i premišljanja.
I onda se pojavio jedan naočiti gospodin. Čim sam ga ugledala, znala sam da sam već odavno u njega zaljubljena i da mi više nema spasa.
Hodajući dalje, naišla sam i na nju, to prekrasno stvorenje.
Od prvoga trena kad sam je vidjela, znala sam da će to biti jedna velika ljubav.
A onda sam shvatila da sam se zaljubila u gledanje kroz ljubavni dalekozor. 
Čarolija ljubavi bila je prejaka i počela sam se samo tako zaljubljivati...
 
Zaljubila sam se u snijeg,
  
u moj jasmin, koji je ove zime odlučio pokazati svoju ljubav procvjetavši sklonjen od snijega i svih vanjskoh nevolja, na toplom stubištu,
 
 u kamen u obliku srca, obojan u crveno, koji krasi moju kupaonicu,
u moju novu torbu...
Tko zna hoće li se Nika sutra zaljubiti u mojega junaka kada joj donese ljubavni dalekozor. 
A što ako ga on upotrijebi prije nego Nika dođe u školu?
Uf, ta ljubav uopće nije laka stvar.

Broj komentara: 10:

Radionica Lutkac kaže...

Odlične su ove fotografije kroz ljubavni dalekozor !!! Odlične!!

sandra kaže...

Mala, pa ti si genijalna! dva tuljca od wc papira i eto zabave za cijelu obitelj!

Sonaj kaže...

Ovo je iskreni pogled kroz tvoje zaljubljeno srce! Dražesna ideja pogleda i slikanja svijeta oko sebe:))

Lilly... kaže...

Meni je podhitno potreban ovakav dalekozor! Al kakve sam sreće, tko zna koga bi prvog kroz njega ugledala... :D Odličan post! Cmokić!

Sandra Z kaže...

Dobro ti jutro želim! Dobro jutro svima vama zaljubljenim ptićicama.
Čuj, ovaj tvoj ljubavni dalekozor jako je moćna stvar. Zato pažljivo s njim :))
p.s. držim fige da ljubavni dalekozor upali kod Nike!

Good Ghost kaže...

ha ha, odlična priča. Dalekozir peva liga, moram nabaviti jedan podhitno... he he
Svaka čast na domišljatosti

Tatjana kaže...

Odlično!Koja odlična prezentacija.Nasmijala si me do suza!Ludo!!!!!

Lilla Indigo kaže...

O, baš slatko i zabavno!

Marina kaže...

Baš simpatična i zabavna ideja :)
super fotkice :)

tina.b. kaže...

Suuuuuper!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails