13 veljače 2012

Heart attack 2

Pin It
Ooooooo.... da.... još uvijek sam zaljubljena i pod utjecajem onog ljubavnog dalekozora. Pa nastavimo u istom revijalnom tonu. Ako ste zaljubljeni onda morate pripremiti i zaljubljeni doručak, ili večeru, ili barem užinu. Ma nema veze ako niste zaljubljeni ni u koga do sami u sebe, pripremite svakako ovo zaljubljeno jaje. Zabavno je.

Broj komentara: 7:

Tatjana kaže...

♥ cute little egg ♥

Marinica kaže...

Kako dobro!! :)

Sretno Vrijeme kaže...

Zaljubljeni dalekozor nisam nisam kmentirala jer nisam stigla od razmišljanja kako je super jednostavnim oblikom vidjeti ljubav kamo god pogledaš. I eto, u pravu sam! Nedavno sam u jednom dućanu vidjela hladnjak s jajima ovim, onim, od ovoliko i onoliko komada u pakiranju, pa na kraju i sretna jaja, što me natjeralo na smijeh...jer kaj mi znamo da li je ono što su dali kokama nesilicama njih baš toliko usrećilo da je sreća prešla i u jaja :))). Ali zaljubljena jaja, to već priznajem....i sutra ih radim svojoj dječici za dobro jutro! Sigurna sam da će malci biti sretni! Bokić cmokić!

Sandra Z kaže...

Ajme divota! Kako je slatko ovo malo, zaljubljeno, jaje. Sretno vam Valentinovo :))

Lilla Indigo kaže...

Kako super ideja :)

Rea kaže...

Da, vidjela sam već to jaje i oduševljena izvedbom, prvo mi uopće nije bilo jasno kako to izvesti, ali nije komplicirano i totalno je efektno!

Unique Hrebina kaže...

ajme vidla sam to... ludi japanci to rade... je da je neobicno al je preslatkooooo....u svakom slucaju od japanskih nazovimo izuma daleko su mi draza ova jajceka nego kockaste lubenice

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails