12 travnja 2010

Broševi

Pin It
Budući da malo zaostajem s radovima... ma, zapravo ne zaostajem al su mi svi radovi nekako u fazi pripreme ili sušenja podloge i slično, trenutno nemam što pokazati. A dok čekam da se podloga osuši, stvrdne ili što već treba, malo škicam što ima na drugim blogovima. I pogledajte što sam našla. Ovo je toliko dobro da sam morala podijeliti s vama. Teška reciklaža... Broševi od optičkog stakla iz starih naočala. Tehnika? Dobar stari decuopage. Pa svaka čast onome kome je ovo palo na pamet. Tut pogledajte ovdje.

Broj komentara: 7:

Goge kaže...

Odlična ideja. Već sam pomislila da si uspjela negdje nabaviti magic gloss (tražim ga duže vrijeme).

Ariana Moj Hobi kaže...

Bravo Željka...ideja je svjetska i hvala ti što dijeliš s nama.....Doista vrlo originalno!!!!!

Sandra Z kaže...

Zaista fenomenalna ideja. Super :)) Hvala za info. Lijep pozdrav, Sandra Z.

Tanema kaže...

ideja svjetska! sad samo moram početi krasti ljudima naočale, hehehe! ;)

drenka kaže...

E stvarno svaka cast! Bravo za ideju! Hvala za link

Sandra kaže...

hvala na linku!

Villa-loredana kaže...

Odlična si, hvala za tut, pozdrav. Loredana.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails