02 siječnja 2010

Sunshine na Nasmijanom nebu

Pin It
Ispratili smo onu staru i dočekali ovu Novu, u nadi da će biti bolja, veselija i šarenija. A zašto i ne bi bila? Trebamo joj samo dati šansu da zaista takva i bude.
Neko vrijeme me nije bilo ovdje a nebo je bilo nasmijano bez mene. Ali evo, vratila sam se. Vratila sam se i ponovo nasmijala zbog svih onih dragih ljudi koji vjeruju u mene i nestrpljivo očekuju moje radove, kakvi god oni bili. A poseban osmijeh mi je izmamila i nagrada koja me dočekala prilikom prvog ovogodišnjeg paljenja kompa. Na blogovima Leptir i Hobbychic, osvojila sam The Sunshine Award. Pa zar je mogao biti bolji početak Nove blogerske kreativne godine od ovoga? Nasmijano nebo je dobilo dva prekrasna sunshine-a. Hvala cure!

Željela bih svim mojim blogericama, pratiteljima, čitaocima i prijateljima poželjeti čarobnu i šarenu novu 2010. godinu, punu topline, ljubavi, veselja i zabave.

Broj komentara: 5:

. kaže...

I mi tebe volimo Željkice, svako dobro i puna vreća smijeha i pozitive!!!

Ivana kaže...

Poslala bih ti i ja ovo sunašce, dobila sam ga od iste drage postave, ali znaš da to ne znam! Evo ti pusa u zamjenu!

lindolina kaže...

Dobila si i treću nagradu. Nisam odmah ni vidjela da si već dobila 2. Ali višak ne škodi :) Pozdrav!

Tanema kaže...

Dobih i ja nagradu i rado bih se pohvalila i razveselila tebe i još nekoliko dama, ali ni ja kao ni Ivana ne znam kako da to napravim... šmrc...

Jana kaže...

Veliki pozdrav, baš mi je drago što smo se upoznale i uživo! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails