08 svibnja 2011

Hickory Dickory dock, the mouse ran up the clock...

Pin It
Hickory Dickory dock, The mouse ran up the clock,
The clock struck one The mouse ran down, Hickory Dickory dock.

Hickory Dickory dock, The mouse ran up the clock, The clock struck two And down he flew, Hickory Dickory dock.

Hikory Dickory dock, The mouse ran up the clock, The clock struck three And he did flee, Hickory Dickory dock.

Hickory Dickory dock, The mouse ran up the clock, The clock struck four, He hit the floor, Hickory Dickory dock.

Hickory Dickory dock, The mouse ran up the clock, The clock struck five, The mouse took a dive, Hickory Dickory dock.

Hickory Dickory dock, The mouse ran up the clock, The clock struck six, That mouse, he split, Hickory Dickory dock. Hickory Dickory dock, The mouse ran up the clock, The clock struck seven, 8, 9, 10, 11, Hickory Dickory dock. Hickory Dickory dock, The mouse ran up the clock, As twelve bells rang, The mousie sprang, Hickory Dickory dock.

Hickory Dickory dock, "Why scamper?" asked the clock, "You scare me so I have to go! Hickory Dickory dock."

PS. tijekom izrade ovog sata, dobro sam se posvađala sa šablonom. Nakon što sam joj zaprijetila, nakon neznamnisamabroja koliko neuspjelih pokušaja, da će završiti kao privjesak za ključeve, pametnija je popustila.

Broj komentara: 13:

Nena3110 kaže...

Sat je zaista prelep... pametna šablona, a i ti vešta, bravo!
Jadni malo mišić!

Goge kaže...

Prvo što mi je palo na pamet kad sam vidjela slike bilo je da si se sprijateljila sa šablonama. Bit će to lijepo prijateljstvo i dugotrajno.

Suzana kaže...

Dogovor je dogovor bez obzira na koji je način postignut. Sat je lijepih boja i baš onako old fashion.
Lijepa je sovica na grani.

Sandra Z kaže...

Neeeee, ti nas zezaš. Nemoj mi reči da je ovaj sat od kartona?! Da miš ide gore, dolje? po špagici? Poludit ću kako je dobar. A za boju nemam dovoljno riječi hvale, obožavam ju. Je'l to sat stoji kod vas i ostaje kod vas? Ili?
Slobodno se bacaj u urarske vode, ide ti fenomenalno.
Pozz:))
p.s. boja zida je, ako smijem primijetiti, ajnc a i Gospođa sova mi se jako dopada

Nasmijano nebo kaže...

da, sat je od kartona, miš ide po metalnoj šipci gore-dolje, a sat nažalost ne radi.
prekopala sam cijelu kuću ali, nažalost, nisam našla satni mehanizam koji radi, a imala sam ideju napraviti pravi sat.
sat je, naravno, rekvizit za nastavu engleskog jezika.
hvala na komentarima, drage moje blogerice.

Lenka kaže...

Pa stvarno si carica u svetu kartona, ovo je fenomenalno :D!

Kreativka kaže...

wooooooow, ja ću poluditi, pa vidite kakve stvari čovjek može napraviti od kartona, ajme, Željka, ti si mi od samog početka inspiracija sa velikim I, i tu i ostaješ :) :) pusa

Andrea kaže...

Oduševljena am tvojim kartonskim atom, nikad ne bih rekla da je od kartona. Miš je presladak!!!

Sretno Vrijeme kaže...

Super ti je saat, pjesmicu obožavam, a mišić je u stvari moj kolega sa plesa na šipci! Doduše, ja na tu brojalicu još nikada nisam plesala, ali možda sada skupim hrabrosti i šokiram svoje curke jednim neobičnim performansom!

Jolanda kaže...

Predivan je!!!!

Kek's kaže...

Majstorica od kartona! svaka čast na izvedbi i ideji!
Nego mene je mučila sova, pa gledam slike, prvi, drugi, treći put i ne kužim u čemu je fora i onda je vidim kako mi miga :)))

Tatjana kaže...

Hikori-dikori-dok!
Što-se-ljutiš-jok!
Sat-je-pravi-šok!
Šablona-može-na-bok!
Hikori-dikori-dok!
Nau-is-tvelf o klok!
End-tajm-to-go-on-vork!
Hikori-dikori-dok!

Maite - vitoma kaže...

¡Genial!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails