02 svibnja 2011

Kosa? Ne. Kosa!

Pin It
Predstavljanje programa koji se provodi u Centru Helen Doron Špansko, knjižnica, mnoštvo roditelja i djece i teacher Sandra. A Sandri treba kosa kako bi pokosila pšenicu...
A meni je trebalo malo kartona, malo novinskog papira, malo boje, drvofixa i jedan štap. A za foto sesion - moja kanta s niknulom rikolom, salatom i peršinom, te moj auto kojim sam jedva dostavila kosu za vrijeme proloma oblaka.

Broj komentara: 9:

Tatjana kaže...

Ma željka odlična ti je ta kosa...opako izgleda,čak i malo zlokobno,ali ne bojim je se jer ju je napravila jedna dooobra vještica!

Sanja kaže...

Haha...predobro!

Sandra Z kaže...

Meni se čini da ti ne gine nabava većeg kombija, gle, radiš takve dobre stvare i to velike, da češ morati razmisliti o voznom parku.
Čista desetka za kosu i sve pohvale na vrt!
Pozz:))

Nasmijano nebo kaže...

haha... dobro da me nije zaustavio policajac. kako bi mu objasnila oru(d)žje na sjedalu?

Jolanda kaže...

Super si to odradila!!!! A i da te zaustavio policajac uvjerena sam da bi i njega svojom kreativnošću kulturno :)) obradila.
Pusa

Sretno Vrijeme kaže...

Pa sad još i kartonska kosa!!!! HA, ha, što se tiče policajca, šteta da te nije zaustavio, sigurno bi ga iskoristila za model kartonskih policajaca :)

Kreativka kaže...

karton je čaroban materijal, od njega se može doslovno sve napraviti, i to jako lijepo i ekološki prihvatljivo :) :)

Suzana kaže...

Super si ovo odradila. Na prvo čitanje sam pomislila na periku....

Tanema kaže...

hahahaha... još ti samo fali crna halja s kapuljačom! ma ti si zaaakoooon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails