16 veljače 2011

Šareni triptih

Pin It
Obećala sam klincima...
Raditi ćemo, nešto...
Kupila sam slikarska platna za razvijanje dječje kreativnosti (budimo kreativni i pobojajmo predložak). Ma kako da ne. Mi možemo bolje!
I što smo radili?
Ne moram ništa objašnjavati.
Sve piše na listiću koji će biti pokazan tetama u vrtiću kako bi i one bile informirane.
Laurina slika (10,5 g)
Lukina slika (6,5 g)
moja slika
Baš smo se dobro zabavili. Bili smo zamuljani od glave do pete a na spavanje smo jedva otišli, jer... radili smo nešto jako važno i zabavno.

Broj komentara: 13:

Tanema kaže...

aaaaaaaa, zakon! luka je pravi mali umjetnik!

Lilly... kaže...

Hehehe...super! Bitno da ste se vi zabavili i Lukin rad mi je najbolji, tek toliko da se zna... :DD Pusa!

Sandra Z kaže...

Supeeer triptih :)) Baš mi je fora tutorijal, tj. upute što i kako. Kakav predložak? Može se sakriti iza ovih apstraktnih bojama prštećih oblika.
Pozdrav umjetnicima, malim i velikoj :))

roko kaže...

Bravo vi, naročito bravo Luka, pravi je mali umjetnik. Laura je već velika curica pa je nisam stavila na prvo mjesto, no i njezina je kreacija jako dojmljiva, a nekako si mislim da če krasiti zid njezine sobe, ruku pod ruku s onim divnim ormarićem iz prošlog posta. Ovaj treći rad ne moguocijeniti jer kraj naznake autora ne stoji broj godina :). Puuuuseeee

drenka kaže...

Pa naravno da mozete bolje! Ovo je dobra ideja da bi svi pokazali tetama u vrticu. Bolje ovo nego dosadno bojanje

Maite - vitoma kaže...

¡Magnífico!
Bss.

Sanja kaže...

Meni je sve jako lijepo, simpatično i veselo, baš kao što je bila i cijela ova radionica :))))
Svima čista petica!!!

Sweet Green kaže...

Krasno, bas ste se lijepo zabavili. A sad idem malo prosvrljati po tvom blogu :)

Sretno Vrijeme kaže...

Luuuukaaaaa, 6,5 godina, a već ovako krasno pišeš!!!!!! Super je imati mamu s Nasmijanog neba! Slike su vam prelijepe, svima čista petica, a način na koji ste se zabavili ne može biti bolji!

Bubamara kaže...

Vidim da ste se odlično zabavljali, a to je najvažnije. A kada se radi sa srcem, rezultati su uvijek fantastični! Super su mi Lukine upute.

Nasmijano nebo kaže...

hvala svima. da, baš nam je bilo zabavno a lukina slika je drugi dan cijeli dan visila na zidu u vrtiću. morao je tetama pokazati sliku i malo se praviti važan pred prijateljima

Lenka kaže...

Preslatka zabava :D, vidi se da je uživancije bilo na pretek!!!

Ninočka kaže...

Kakva zabava, ovo ni ja ne bih propustila, a o deci i da ne govorim!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails