11 veljače 2011

I još jedna...

Pin It
pinata,
u rozo-zelenoj kombinaciji,
sa špicevima i trakicama

Broj komentara: 8:

Claudia Tessitori kaže...

Tvoje pinate me oduševljavaju!! To znaš,ali ovaaaaaaa...ova je tako lijepa i posebnaaaaaaa!!! Divno Ž!!! :))

Sandra Z kaže...

Kako je lijepaaaaa :)) Jako mi se sviđaju ove vitice i cvjetići .... u boju sam se zaljubila :))

Sjedi, deset!

Pozz :))

Tatjana kaže...

Kako je ovo dobro,ono fakat dobro.A savršeno za onu koja ju je naručila!Ja ju ne bih nikada puknula!!!

Sanja kaže...

Ponovit ću se za Tatjanom - fakat je dobro!!!! Bravo!!!!

Kek's kaže...

uaau! super je, boje su mi prelijepe!

Sretno Vrijeme kaže...

Prekrasna je! Po bojama se čini da proljeće dolazi, bez obzira na na prognozu za slijedeći tjedan :)!

cleo kaže...

Prekrasno, divim ti se kako to dobro radiš. .

Suzana kaže...

Predivno, lila nijanse sa,o pojačavaju dojam krasote....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails