16 studenoga 2011

Vatrogasna pinata

Pin It
Ovo je moja prva pinata koju sam trebala napraviti tako da se ne razbije. U nju se trebaju staviti bomboni ali ih se treba moći izvaditi tako da pinata ostane čitava. Zato ova pinata ima nekoliko vrata i otvora. Nadam se da će se svidjeti malom vatrogascu i da će se još dugo s njom igrati.

 
 


 

Broj komentara: 8:

Suzana kaže...

Predivno i neponovljivo!

Sandra Z kaže...

Ha-ha-ha! Pinata koja to nije :)) Fenomenalna je... ima sve što jednom pravom vatrogasnom vozilu, koje drži do sebe, treba. Mislim da će mali vatrogasac biti oduševljen. A meni se jako dapada ova varijacija pinate, jer mi je uvijek taaaaaao žao kada vidim kakve krasotice se razbijaju ...
Pozdrav majstorici :))

Rea kaže...

E ovo je dobra ideja, pinata koja se ne treba razbiti, a da se ipak nekako dođe do slatkiša.. :)
Meni se baš sviđa! :)

gospodja Tralalalinski kaže...

Za prosli rodjendan smo krenuli da pravimo pinjatu, malu, okruglu, u skladu sa mojim sposobnostima. A, onda je moj sin shvatio da ce pinjata biti unistena posto je razbije i pinjata je ispala. Umesto nje smo napravili pinjatu od cokolade, koju je sa zadovoljstvom smrskao.
Zato, za sledeci rodjendan pravimo nesto slicno ovome. Mada, sumnjam da ce mi i priblizno ovako dobro ispasti :)

Tatjana kaže...

Hej ženo,pa ovo je fantastično.Koja luda ideja.Pinjata,ali da se ne razbije!!!!!Pun pogodak.Sad kad te vrbuju u one to play....ode ti nama.

melanzana kaže...

Pinjata ti je "ful kul"....
Al će bit veseljaaa...

Sretno Vrijeme kaže...

Ma divna ti je ova pinjata, zaista bi je bilo šteta raskupusati. Vatrogasci koji gase želju za slatkišima!

Nena3110 kaže...

Stvarno si kraljica kartona, savršeno si ovo napravila.
Verujem da će biti čitav vozni park...samo kad si krenula u novu temu:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails