03 studenoga 2011

Vintage flowers bookmarks

Pin It
I evo ih još...









Mislim da su ovaj vikend bila to neka vještičja posla.

Broj komentara: 18:

Nena3110 kaže...

O, to kad krene, kao zarazna bolest, treba vreme dok te ne zarazi nešto drugo:) dok se malo oporaviš i zadovoljiš.
Možda mi nije najbolja metafora, hoću da kažem da su sjajni i sve bolji.
I hoću da kažem da želim da primim taj virus i da i sama pokušam, toliko mi se dopadaju:)

Sretno Vrijeme kaže...

Super su ti ovi starinski spaljeni cvjetići...baš si me zainteresirala pa sam čak i proučavala kako se rade i pogledala nekoliko video priloga o tome.....E,da, i fotka ti je super...dobro si ispala ;)! Puseki

HRANDICA kaže...

Baš su dobri ti cvjetovi! Samo te malo popravljam- I fell asleep bi bilo, ako si mislila- Ovdje sam zaspala, a ako je nešto drugo- sorry što upadam ♥♥♥.
Pusa i pozdrav.

eda kaže...

Ma neka ih bude još i još, jer tako ludo dobro izgledaju da ti se uopće ne čudim što si navalila na ružice.. predivne su!!

Svjetlana kaže...

Meni kao strasvenoj obožavateljici knjiga ovo izgleda savršeno :)

tina kaže...

fantastični su! svaka čast

Sandra Z kaže...

Ijujuuuuu! Ma gleč ti te ljepotice ... kako samo uživaju u kavici ...hi-hi-hi

Cvjetovi su fenomenalni. Znam to iz prve ruke. Moj osobni primjerak stoji na počasnom mjestu.

Pozdrave ti vještičje šaljem :))

Good Ghost kaže...

Prekrasne :))

Villa-loredana kaže...

ma meni se para, da su i tebe čapale one 4 štrige na dnolu posta, ma vero neka su, jer si vero lipo delo učinila, samo naprid, a moja stara nona je vajk govorila, da štrige znaju bit i jako dobre, i lipe i prave i jako kreativne jušto kako ti. Jedan veli bušić iz Istre. Loredana.

Nasmijano nebo kaže...

hvala vam djevojčice, nisam ni slutila da će vam se toliko svidjati cvjetići.
@Hrandica - pa to i je smisao... ovdje sam zaspala. dugo sam čitala i ovdje me savladao san pa sam zaspala. svejedno, hvala za opasku.

Tatjana kaže...

kudisu......kamisu ili ka disu,ovdje ili tamo...svejedno!meni se sviđaju svugdje i stalno ♥

Nely kaže...

Prelijepi su i neka ih bude što više..joj ova fotkica sa vješticama je poptuno cool:)

an. kaže...

:))))) Vještice su odlične!
A cvjetovi prelijepi!

Sandy Ang kaže...

They look lovely. Cheers Sandy

napkin lover kaže...

predivno

melanzana kaže...

Prekrasni su ti ovi cvjetići!!!
I ja volim " uništavati " knjige.....
kad uhvatin vrimena probat ću ih složiti...

DIE kaže...

Predivni su cvetici! Licno ih obozavam pa se uvek iznova divim nekoj kreaciji na tu temu. Sjajni su i oni i ideja.

Ildiko kaže...

so lovely!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails