18 studenoga 2011

Poklon vrećice od starog papira

Pin It
Svaki cvijet treba svoju vrećicu. Zar ne?
Iako su ove vrećice vrlo jednostavne za napraviti, treba se malo pomučiti. Na internetu postoji mnogo tutorijala s predlošcima za printanje. No kako to vrlo često biva, niti jedan ne paše dimenzijama mojeg proizvoda. Malo sam se potrudila, napravila vlastiti kroj, uništila nekoliko neprežaljenih listova papira, ali... vrećica zadovoljavajućih dimenzija je tu.



Broj komentara: 14:

Sandra Z kaže...

Ovi predivni cvijetovi trebaju ambalažu koja nastavlja njihovu priču. I u potpunosti si u pravu što si ih obukla u ove papirnate ljepotice :))

Sretno Vrijeme kaže...

Super ideja, uvijek volim sama izraditi ukrasne vrećice jer je stil onda na mjestu od glave do pete. Nisu baš jednostavne za izradu, ali svaki izazov je dobrodošao! Bokić!

Good Ghost kaže...

Jako lijepo, a ružica je mrak :))

melanzana kaže...

Ajmeee što je ovo slatko...
Moooraaam..... napraviti ove vrećice.....

Marina kaže...

predivno, lajkam :)

Suzana kaže...

Vrečice su predobre. Odlična ideja!

eda kaže...

Što se mene tiče, ja bih se ludo obradovala i praznoj vrećici, samo kad bi bila ovako lijepa i još imala ovaj prekrasan cvijetak!!! Vrećice su izvrsne!!

Nena3110 kaže...

E, baš su slatke!

Rea kaže...

Originalna ideja! Sviđa mi se!! :)

Sanja kaže...

Upravo ovakve male jednostavne stvari najviše volim i jako su mi lijepe tvoje nove vrećice od starog papira!
Lp

Lilly... kaže...

Gospođo knjižničarka, ma jeste li vi to knjige potrgali? Hehehe... Šalim se, draga! Odlične su! Jeftino, a fantastično izgledaju... Velika pusa!

Goge kaže...

vrecice su super. u zadnje vrijeme skupljam tutice o ozradi vrecica jer ih trebam u velikom broju. Doci cu na instrukcije. :))

Daleko, daleko na Istoku... kaže...

ovu ideju koristim već sutra, za imendan maloj slavljenici!!! supač!

tina.b. kaže...

super! Vridilo je truda i muke, a i onih neprežaljenih papira! Odma mi dođe da idem rezuckati kakvu staru knjigu ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails