22 studenoga 2011

Adventski kalendar od papirnatih tuljaca

Pin It
Božić je pred vratima i zadnji je čas za krenuti s izradom Božićnih ukrasa i obilježja. Ovo je moj adventski kalendar koji, svake godine drugačije, već tradicionalno izrađujem svojoj djeci.
Za izradu ovog adventskog kalendara potreban vam je papir interesantnih boja ili nijansi, obične škare, cik-cak škare, ljepilo, te božićni ukrasi koje imate u kući (trakice, mašnice, sitniji ukrasi, perlice…). Ograničite se na dvije do tri boje. Ja sam koristila ukrase u crvenim, zelenim i zlatnim nijansama. Biti će vam potrebne još i drvene kvačice i neko interesantno mjesto gdje ćete kalendar postaviti.

Papir izrežite na veličinu polovice A4 formata. Počnite ga savijati po dužoj stranici i oblikujte tuljac. Krajeve malo premažite ljepilom kako bi tuljac zadržao oblik. Na taj način napravite 24 tuljaca.

  

Također će vam biti potrebni i papirići s brojevima, za svaki dan odbrojavanja. Izrežite krugove cick-cak škarama i na njih ispišite brojeve od 1 do 24.


Kada ste pripremili tuljce krenite s ukrašavanjem. Na svaki ljepilom pričvrstite ukras.
 

Dodajte i oznake s brojevima

Kada ste svaki tuljac ukrasili i uredili, drvenim kvačicama ih pričvrstite na unaprijed pripremljenu špagicu ili traku na mjestu koje ste odabrali za vaš adventski vijenac.

Ja sam kalendar postavila u veliki prazni zlatni okvir, no možete ga postaviti i tako da krajeve učvrstite na neku policu, ormar, stolac... ili pak neka jednostavno visi niza zid.

  
I na kraju, ubacite u kalendar male slatke poklončiće kojima ćete iznenaditi i razveseliti svoje ukućane, ali tek noć uoči prvog dana prosinca, nikako ranije. Bojim se da maleni neće moći odoljeti.

Broj komentara: 15:

Marina kaže...

Lajkma, baš je slatki kalendar... ja se još nisam odlučila kakav da napravim... :)

Good Ghost kaže...

Kak je ovo dobro. Odlična ideja, hvala na tutiću

Sandra Z kaže...

Ja ne znam kako tvoja djeca, ali ja se osjećam magično privučenom ovom adventskom kalendaru i jednostavno moram proviriti u tuljce :))
Sva sreća da je sve daaaaaaaaaleko od mene. Mislim da bi ga često morala nadopunjavati.
A ti? Možeš li odoljeti?
Počevši od tvojeg tuta, marljivo ću skupljati ideje za adventske kalendare, i nema više kupljenih, nikako.

sandra kaže...

Ovo ti je odlična ideja! A meni je palo na pamet da ovakvo što dam svojim curama da naprave - neka malo vježbaju!

Nena3110 kaže...

Ovo je mnogo dobro!
Ideja je za deset plus, a još tvoje umeće da uradiš svu ovu lepotu, bravo, bravo!

Nely kaže...

Predivna idejica,jako mi se sviđa,tako jednostavno a fenomenalno izgleda..veliki pozdrav:)

Sanja kaže...

Nisam ni sumnjala...šta bi drugo bilo nego papir :)))
Savršeno, neobično, otkačeno, posebno, veselo i na kraju i najvažnije, reciklirano! Obožavam sve što radiš s papirom!

Rea kaže...

Prekrasan je, oduševljena sam!!

Lilly... kaže...

A tko bi odolio, pitam te ja? Fenomenalno! :*

Sretno Vrijeme kaže...

Vidim, odmaraš prstiće izrađujući laganije kreacije, tako i treba, a ovi su adventski tuljci jako zgodni, romantnični, jednostavni i tajnoviti da ću te morati malo kopirati:).

ivana kaže...

Jako lijepo izgleda. Baš su mi slatki svi do jednog!

Mania kaže...

I found your blog and I liked it very much!! You do a great job!! I will follow you!! Best regards from Greece!!

ivana_booboo kaže...

susjeda, nemam sto drugo reci nego da zavidim klincima... :) zaista si im prelijepi kalendar napravila :)

Daleko, daleko na Istoku... kaže...

žao mi je što nisam nabasala na ovaj blog ranije, dok sam mozgala o ideji za adventski kalendar! grrrr... odličan je, jednostavan, a vrlo lijep i efektan!

tina.b. kaže...

fora ideja!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails