15 listopada 2011

Danbo! Tko je to?

Pin It

 foto 
U zadnje vrijeme, svako toliko dok pretražujem sve i svašta, na ekranu mi se pojavi ovaj mali preslatki lik, lik načinjen od - KARTONSKE KUTIJE. Ma zar nije originalan? I tako... drag. Pa tko je to?
To je Danbo! 
Danbo je maskota japanskog Amazona i napravljen je od - kartona! Osmislio ga je i napravio Azuma Kiyohiko, inače tvorac manga. Robot Danbo je vrlo brzo privukao brojne fotografe iz cijeloga svijeta te tako postao veoma fotografiran lik. Veoma je jednostavan i zahvalan model jer ga je vrlo jednostavno postaviti i fotografirati prema konceptu i ideji samoga fotografa. Singapurski fotograf Anton Tang posebno strastveno fotografira Danba. Ako ugooglate "Danbo" pojaviti će vam se bezbroj njegovih fotografija u svim mogućim pozama i okruženjima. Probajte i uživajte.


I za kraj jedna prigodna. Ma zar nije...??? Ja bih ga usvojila!
  foto

Broj komentara: 12:

Rea kaže...

Prekrasan je lik, viđala sam ga više puta i totalno mi se sviđa.

Svjetlana kaže...

Zakon, nisam ga vidjela do sada, ali super je:)

Sandra Z kaže...

Zaista je presladak! I ovaj posljednji, posebno. Da znaš da nisam primijetila njegov lik, zato hvala ti na informaciji i fotkama.

Pozz:))

HRANDICA kaže...

Baš je presladak, a i fenomenalno se uklapa u tvoj blog. Mogla bi ga usvojiti za maskotu :))), ha?
Pusa.

Sanja kaže...

Zaista preslatko :)))

Marina kaže...

Prezakon mi je, obožavam fotke i priče s tim malim likom, i općenito sa takvim neobičnim junacima :)

gospodja Tralalalinski kaže...

vidjala sam ga po Netu, presladak je, jednostavan a tako neodoljiv

Sretno Vrijeme kaže...

Divno, preslatko, neodoljivo, ja bi ova tri kartonska čavječuljka odmah povela u šetnju, superkalafradžilistični su mi!!!!!

Good Ghost kaže...

mali slatkić, fenomenalan je.

Kek's kaže...

Joooj, super je! Nisam ga vidjela do sada, baš ga idem googlati!

sandra kaže...

Apropo tvog Danba - mene "pali" mali Komaneko - slučajno sam naišla na tog mačka koji šiva svoje lutkice i njihovu robicu i zaljubila se istog trena!

tina kaže...

bas su slatki ovi robotići

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails