29 listopada 2011

Bookmarker

Pin It
Totalno sam poludjela za ovim žutim stranicama jedne prastare knjige koja je umalo završila u spremniku za stari papir. A kada se radi o papiru, ne mogu si pomoći. A još kada sam naišla na tutorial kako napraviti Kusudama cvijet... Što mislite da radim zadnjih nekoliko dana? Evo, pogledajte. I? Što kažete? Za sada radim bookmarkere a tko zna u što će još izrasti ovaj interesantni cvijet.



  


Broj komentara: 19:

Tatjana kaže...

OMG,ovo je fantastično!!!!!!!!Prekrasno...jesam li možda rekla da mi se sviđa?I to jako?

Rea kaže...

Radim te cvjetove stalno, ali mi nije palo na pamet da složim tako kao bookmarker. Predobro je ovo, ideja je odlična!

Marina kaže...

odlična ideja i sjajna izvedba... lajkam :)

Sandra Z kaže...

Ideš beba!!!!! Ovo je fenomenalno. Cvjetovi su superiška i bookmarkeri isto. Nastavi, nastavi ... jaaaaaaako mi se dopada.

Nena3110 kaže...

Divno, prelepi su, volela bih ovakav, dosadili mi oni moji...bravo za tebe, sve što stvoriš zlata vredi!

Suzana kaže...

Svi komplimenti za ideju. Izvedba je vrhunska-kakva bi drugačija i mogla biti.?!?!

Zondra Art kaže...

Baš originalno i jako lijepo! Savršeno si to napravila! Pozdravček od Zondre!

eda kaže...

I ja sam ostala paf!!! Izgleda fenomenalno!!!

Villa-loredana kaže...

Odlična zamjena za potpunu eliminaciju magarećih ušiju na knjigama, bilježnicama itd. Hvala na tutorijalu. Loredana

an. kaže...

Zbilja lijepo! Profinjeno

Good Ghost kaže...

Prekrasan! ;))

Nely kaže...

Prelijepo izgleda,savršeno napravljeno..veliki pozdrav:)

Goge kaže...

Preslatko. Odmah sam pogledala tutorijal i sve ostalo što se nudi na linkanoj stranici.

Sretno Vrijeme kaže...

Ovo je superiška, odmah ću si to staviti u "must do" za božićne poklone :), juuuupi dupiii duuuu!!!!

e-sidora kaže...

odličan je!

HRANDICA kaže...

Baš je ljep i poseban.Sigurna sa, da češ njegovu ljepotu dobro izkoristiti.

Sandy Ang kaže...

your kusudama flower bookmark looks lovely. thanks for linking to my blog.

A M A R A D I kaže...

Romantično, toplo.. baš onako kako treba izgledati bookmarker za neku jesenju literaturu! :))

tina.b. kaže...

sve je super - od ideje do izvedbe!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails