19 rujna 2011

Piece of Cake

Pin It
Za tortu je potrebno:
12 listova papira u boji nekoliko listova papira za izradu cvjetova
satenska traka
škare
ljepilo
Za izradu komada torte koristila sam šablonu koju sam pronašla zahvaljujući Ninočki i njezinom prekrasnom blogu Plavo nebo žuti kamen
Kako napraviti cvjetiće pronašla sam ovdje.
Svaka torta treba i tanjur.
Za izradu ovog tanjura je potrebno:
karton,
novinski papir,
malo uža kartonska rolica npr. od kuhinjske folije
skalpel
drvofix
bijela akrilna boja
bitumen
Zelenu i sivu ružicu sam radila od novinskog papira i zelene salvete koje sam ukrutila drvofixom, na isti način kako se rade i ružice od platna. Baš sam htjela vidjeti može li se.
Ma stvarno, napraviti ovu tortu je - Piece of Cake.
Torta je pomagalo za nastavu u Helen Doron centru Špansko.

Broj komentara: 12:

Sanja kaže...

hahaha...eeeee ko bi reko da ovo nije prava torta!!! Izgleda za prste polizat :))))

Nena3110 kaže...

Divno izgleda, kao prava, mmmmm:)

Unique Hrebina kaže...

nije loša ideja za klince...
kad slave ročkas u školi u svaku krišku šutnut nekaj za klopnut tipa čokoladu ili nekaj... heheeheh viš viš.... mogla bi to napravit mojoj Vanjuški za rođendan

Izzy kaže...

U, odlično! Planiram ovo isprobati već neko vrijeme. Mislim, ne jesti već ono... napraviti. Mislim, ne speći već..jel'... :)

Sandra Z kaže...

Ajmeeeeeeeee, kako je divna! Znam da nije vrijeme za to, ali znaš na što me još podsjetila ova tora? Na ideju za adventski kalendar. Super je , super, predobre su mi boje. Ma sve je za "pojesti".

Rea_nešto kaže...

Baš sam ja radila 2 komada torte za čokoladni swap kod Medene. Nije teško izraditi, a efektno je! I preslatko za klince! :)

Ninočka kaže...

Torta je zaista predivna, a detalji sa cveticima su odlicna ideja, kao pravi slag na tortu!

Tatjana kaže...

Ludo,totalno ludoooooooo.Odlično izgleda,a stvaaaarno bih ju i mogla probati...jesti,naravno.Kada pečeš?

Marina kaže...

Torta je divna, ali stalak... Stalak me oborio s nogu :)

Goge kaže...

Kolac je za prste polizat. Vidjela sam nekoliko torti na ovu temu, ali ni jedna nije imala ovako dobar tanjur-podlozak.

eda kaže...

Savršeno!! Ma sve, od podloška do ovih ružica!!

HRANDICA kaže...

Bravo, odlična ti je ideja i opet misliš na duge. Super si!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails