06 rujna 2011

Košarica. Još jedna.

Pin It
Ona prva vam se svidjela. I meni.
Pa sam napravila još jednu. Da vidim jel' znam ponoviti.
I gle čuda. Znam!
Ali ova je smeđkasta s crvenim trakicama.
I ima veće cvjetove.

Broj komentara: 13:

cleo kaže...

itekako znaš ponoviti, ova mi je još i ljepša. .super su mi tvoje košarice

LivesArt kaže...

Još jedna, a svaka je bolja od predhodne , ako je to moguće! Fantastično!

Nena3110 kaže...

Prelepa je!

Unique Hrebina kaže...

baš je kul košarica... nadam se da se ne ćeš naljutit ali preporučila bih ti da si poštelaš u dizajnu širine... da ti ova boćna traka nije tak jako široka a ova s objavljenim postom uska...Tad bi tvoji radovi bili uočljiviji i mogla bi stavit veće fotke ... pozdrav

Nasmijano nebo kaže...

@UH, ne ljutim se. Hvala ti na primjedbi, ali... Ja to ne znam. vec bi ja to preuredila da znam. Morati cu nekoga pitati za pomoc.
@cure... Hvala puno

Sandra Z kaže...

ooooo, big lajk. Ova već ima naznake crne čipke, a ja to jaaaaaako volim :))
ponovila si gradivo uspješno. Sjedi, pet!

Unique Hrebina kaže...

vidim da moraš odobrit komentar pa ti zato tipkam tu a ne u mail... daklem... kad si na nadzornoj ploći tam di imaš sve blogove koje pratiš... pogledaj ti imaš natpis dizajn... trebal bi bit tam negdi di je i novi post. to kad ti se otvori prvo vidiš elemente stranice... pri vrhu stranice ti piše dizajner predloška... to stisneš... kad ti se to pokaže imaš lijevo opciju prilagodi širine. e tam si porihtaš. bočnu traku si stavi oko 250 a cijeli blog oko 1000 al možeš i manje pa buš vidjela kak ti se najviše dopada... moje je primjerice 1000 i 270. evo nadam se da sam pomogla. ako ti i dalje nije jasno mogu ti slikice poslat ... pozdrav

Andrea kaže...

Preslatke su mi te košarice...:)))

Rea_nešto kaže...

Prekrasno izgledaju te košarice!!

Nasmijano nebo kaže...

Stvarno mi je jako drago da vam se svidaju kosarice. Mislim da sam se navukla i da cu ih sad neko vrijeme raditi dok mi ne dosade. Jako su jednostavne za napraviti i brzo su gotove za razliku od ostalih mojih radova.
@UNique Hrebina puno hvala na pomoci. Evo, blog je malo prosiren i preureden zahvaljujuci tebi

Tatjana kaže...

E p a m e n i s e i o v a s v i đ a j a k o.

Sanja kaže...

Odlično kao i prvi puta!!!

sandra kaže...

uh, ova mi je još draža! ide to tebi!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails