04 lipnja 2011

Ja se ne bojim, a vi?

Pin It

Broj komentara: 7:

Suzana kaže...

Šta je to? Plašenje nas koji ne možemo spavati (babaroga) ili morska psina koja nije večerala?
Boje su mrak? U skladu s dobom dana ili dijelom noći? Pusa za laku noć!

Tanema kaže...

pa ja si nisam baš sigurna... nekako me opako gleda, buuahahaha ali mene sad kopka šta je to? di to ide? kako? zašto? tko? kada?

Kreativka kaže...

ma je li to neki 3D morski pas sa raljama od kartona? hehehehe

Sandra Z kaže...

" ... da mi je biti morski pas, morski pas ..."

Uh, strašan je, i ne bi mu baš išla blizu ... jedino možda s tobom ...

Pozz:))

p.s. to će biti luda zabava, već vidim

Izzy kaže...

Haha, jadan izgleda kao da je kod zubara! Hmmmm.... Rekla bih da će u sredini biti rupa u koju će se ubacivati nešto? Loptice? It's a game? Baš je simpa! :)

Goge kaže...

ja se bojim. jel to neki cuvar doma?

Tatjana kaže...

OMG,jadna djeca!!!!!A je l ima i za protiv velikih?Koji malčice smetaju?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails