18 siječnja 2011

Malo ovoga i malo onoga

Pin It
Ne znam kako je kod vas, ali u mojoj kuhinji se nikada ne radi samo jedan projekt. Ili se ne radi ništa pa odmaramo, ili su u tijeku dva-tri-četiri... projekta istovremeno. Pa, eto, da ne mislite da smo se ulijenili, par sličica...
A o čemu se tu zapravo radi, saznati ćete uskoro. Samo ću vam priznati da se radi o kartonu :-)

Broj komentara: 9:

Sandra Z kaže...

Koliko vidim, radi se o nećem tetrapakastom, vjerojatno Lukin novi projekt? I nazirem "kostur" poličara? Sam barem malo blizu?
Ista stvar i kod nas, više toga odjednom, zanimljivije je. Osim toga, ne mogu jednoj ideji reći da čeka, dok prvu dovršavam ... Pozz :))

Ariana Moj Hobi kaže...

Ha,ha...vidim da nas ima više nemirnih,jeeee...i kod mene na sve strane...svašta...kreativno ludlio...jedva čekam vidjeti šta će ovo biti,vidim vježbaš se,a ja sam blizu useljenja,znaš šta to znači,ha,ha,...
Pusek!

Izzy kaže...

Ovo izgleda jako kompleksno i zanimljivo! Samo neka bude i šareeeenoooo! Baš sam znatiželjna... :)

Kek's kaže...

Jedva čekam da vidim što će to sve biti na kraju! :)

HRANDICA kaže...

Baš si misteriozna! Daj nam brzo još malo više pokaži.

Tanema kaže...

a baš nas znaš napikati da nas kopka! tko će sad izdržati od znatiželje dok sve ne bude gotovo?!

Lilly... kaže...

Kućica za lutke? Hmmm... svašta nešto bi moglo biti i baš sam znatiželjna! Kutija od mlijeka mi je nekako najinteresantnija i silno me zanima šta ćeš napraviti! Nestrpljiva saaaaaam!! Pusa!

Tatjana kaže...

Daj nas ne muči ti...tikofgifugzirdf!Pokaži sve.Odmah!H!

Nasmijano nebo kaže...

hahahaha... znatiželjnice!!!
ne mogu vam odmah pokazati jer još nije gotovo. ali napredujemo i trudimo se. pa čim bude...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails