19 siječnja 2011

Tik-tak, tik-tak

Pin It
Jako ste mi znatiželjne i nestrpljive da vidite što će nastati iz aktivnosti prikazanih u prethodnom postu. Tetrapaci su na sušenju a za karton mi je noćas nestalo municije pa nisam mogla dalje pucati, tj. lijepiti, al' danas punim pištolj i nastavljam...
A dok se radovi suše, evo sličke sata kojeg smo preko zimskih ferija Laura i ja uljepšale. Nismo se previše trudile, više smo učile kako se radi i isprobavale tehnike - malo ljepljive trake, malo voska, malo brusnog papira i malo pittorica. Mala majstorica je zadovoljna satom za svoju sobu. A i meni se sviđa.
A baš je bio... običan i dosadan.

Broj komentara: 9:

Biljana kaže...

Zaista je poseban i prelijep:-)

Sandra Z kaže...

Sat je genijalan! Baš kakav treba biti, veseo i šareni. Veliki pozdrav majstorici Lauri i mami učiteljici :))

Goge kaže...

sat je odličan... i paše uz ogledalo. Bravo majstorice!

Tatjana kaže...

Ajme,predobar je.Je l`mogu reći da je prije bio stvarno ružan!I dosadan!

Kek's kaže...

Pa stvarno ste uspjele dosadan sat pretvoriti u nešto posebno i razigrano!

Sretno Vrijeme kaže...

Baš ste lijepo preuredile dosadan sat, a najvažnije je da se tvojoj dejvojčici dopada, i da ste provele lijepo vrijeme izrađujući ga. Meni se baš sviđa!

HRANDICA kaže...

Super ste ga obradile. Sad je spreman za proljetne snove u dječjoj sobici.

Maite - vitoma kaže...

Hacia días que no me pasaba por tu blog, me ha encantado todo lo que he visto, pero el reloj me ha parecido una preciosidad.
Buen fin de semana.

Nasmijano nebo kaže...

hola Maite-vitoma, me alegro de que, como la hora en que yo trabajaba con mi hija. Me alegro de que han aparecido en mi blog. Saludos

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails