17 studenoga 2010

What is on television?

Pin It
Ako mislite da me uhvatila znatiželja i da me silno zanima što je na TV-u, varate se. Televizija i ja se baš ne ljubimo. Iskreno rečeno, gledanje televizije smatram beskrajnim gubitkom vremena kojeg ionako nemam viška. Vrijeme ću radije utrošiti na nešto puno ljepše, na druženje s djecom, šetanje sa psom ili neki kreativni rad. A zašto onda postavljam pitanje What is on television? Pa to je tema mog novog rada. Sandra me zamolila da jo j za nastavu u Helen Doron centru napravim mali TV. Uvjeti: ne veći od A4 formata, 3D i da ima mogućnost umetanja slika. Hmmmmm... ništa lakše. Već dok mi je davala upute, u glavi sam zamišljala konstrukciju. I evo ga, mali TV je gotov. Bilo mi je potrebno malo kartona, mao boje, jedna PVC košuljica za fascikle i dvije večeri negledanja televizije.
A da vam ne objašnjavam sve korake postupka, evo par fotkica... Jednostavno, zar ne?

Broj komentara: 8:

Nena3110 kaže...

Odličan je, kao pravi, bravo!

eda kaže...

Ti si stvarno čarobnica, prepuna ideja!! Jednostavno i efektno, bravo!!

Tatjana kaže...

Odlično smišljena i realizirana ideja za male kikiće!Blago njima kad imaju tako kreativnu tetu!

Sandra Z kaže...

Mislim da te Helen Doron centar mora držati "ko kap vode na dlanu". Ma sigurno te već drži. Želja, kratki opis i - predmet ili predmeti su. Svaka čast, Željka moja! Što će biti zabavno u Centru. Lijep pozdrav

Lilly... kaže...

kad sam ja bila beba, onda nisam htjela pustit kutiju od lutke koja mi je isto imala tu funkciju - mali televizor u krevetiću! Ah...sad si me vratila u djetinjstvo...:))) Pozdrav!

HRANDICA kaže...

Ti si pravi stručko za karton! Luuudo!!

Maite - vitoma kaže...

¡Genial!

Tanema kaže...

tvoj tv je naprosto neodoljiv i puno zanimljiviji od pravoga! prava si kraljica kartona!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails