26 listopada 2010

Osam malih ptičica i brdo palačinki

Pin It
Danas je u mojoj kuhinji bilo burno. S kupaonskog radijatora je na kuhinjski stol sletjelo jedno malo jato ptica. Nakon što su se na radijatoru dobro osušile, došle su na uljepšavanje. I sve bi bilo u redu da moji pilići nisu poželjeli palačinke. Ma što ja to pišem? Pa i bilo je sve u redu... U jednoj ruci kist, u drugoj tava. Mama multipraktik opet u akciji. A i pomagača sam imala... Prava uživancija.
Ptičica je osam, za Helen Doron grupu moje Sandre, mogu se nataknuti na prstić, rađene su tehnikom papier-mache, oslikane akrilnim bojama. Palačinki je bilo brdo, ali ih nisam uspjela fotkati. Dobro da sam uopće uspjela uhvatiti jednu palačinku za sebe. Sve u svemu, bilo je to jedno jako dobro provedeno poslijepodne.

Broj komentara: 10:

Sandra Z kaže...

Mali tić veliki krič! Joj što su slatke. Pa znaju one gdje trebaju sletjeti. Na brdo palačinki! Multipraktik na kvadrat si ti:))

Lilly... kaže...

Drage su mi te igračke koje se daju nataknuti na ruku ili prste i čak i danas bih se mogla satima s njima igrati! Super! :))

Sretno Vrijeme kaže...

Kako su ljupke ove šarene ptičice! Zamišljam si tebe i tvoje male pomagače, svi malo pokapani ovim vedrim bojama, a mališani još i zamrljani marmeladom iz palačinki! Pa te su ptičice nastale u najboljem mogućem trenutku! Sigurna sam da će dječica kojoj su namijenjene uživati u igri i učenju uz ovakve divne šarene vesele ptičice. Prekrasno!

Tatjana kaže...

Preslatke su i odlične i uopće ne sumnjam kako vam je bilo super zabavno.

HRANDICA kaže...

Uauuu, kakakav šečer!!!! Slatko, slatko i šireno. Baš za klince!

Ljepi pozdrav.

Tanema kaže...

hoćeš biti i moja mama? i ja bih se igrala ovim ptičicama i papala palačinke!

Claudia Tessitori kaže...

Da,kod tebe je uvijek zabavno,slatko i šareno!! :)

Zondra Art kaže...

O ovoj tehnici ne znam iskreno ništa, ali tvoje ptičice su me oborile s nogu, preslatke su i sigurna sam da tvoji klinci uživaju uz tebe kao mamu.
Sve pohvale Željka!

Lijep pozdrav iz sunčane Rijeke.

Goge kaže...

Pticice su preslatke. Sigurno su takve bile i palacinke. S onim tvojim pekmezom. Mljac.

Maite - vitoma kaže...

¡Qué manitas! muy bonitos.
Bss.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails