12 listopada 2010

Zeleni vikend

Pin It
Mislim da u ovom postu nemam što puno pisati. Fotografije će sve same reći. A dok ih gledate sjetite se one stare: "Lepe ti je, lepe ti je Zagorje zelene..."

Broj komentara: 6:

Sandra Z kaže...

Divnih li fotkica i vjerujem predivno provedenog dana u Zagorju. Stoposto sam sigurna da će se oni kesteni naći u kakvom jesenkom aranžmanu? A tko se to igrao s malom kućicom? Veliki pozdrav :))

Nasmijano nebo kaže...

hmmmm, zapravo su bila tri dana i dvije kućice. nakon prošlotjedne uspješnice s kućicom po narudžbi, morala sam i svojim pilićima napraviti slične, a budući da mrak brzo pada pa moramo u kuću bez TV-a, što ćemo drugo raditi?

Lenka kaže...

Prelepe fotografije :), a sigurno je i provod bio divan.
Slatko si me nasmejala sa onim usvajanjem :))), i da znaš da sam počastvovana :D!!!
Veliki cmok

Tatjana kaže...

...još je lepši beli Zagreb grad...Mo`ež mislit...

HRANDICA kaže...

Baš si me relaksirala tolikim zelenilom :)))
Ja ti šaljem jesensko šarenilo sa Sjevera.
Pozdrav.

AMARADI kaže...

Super fotke zelenog vikenda!! Kućica me totalno podsjetila na vrijeme kad smo bili klinci.. Pozz

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails