29 lipnja 2010

Još malo o "Baustelle stilu"

Pin It
Nisam tražila, same su sličke došle k meni.
Još uvijek puna kreativne energije i poleta koja me držala od prošlog posta, tražeći nešto sasvim deseto na netu, ugledala sam ove sličice koje moram podijeliti s vama, a nastavak su prethodnog posta. Neću previše pisati. Sve će vam biti jasno kad vidite slike.
Što se još može napraviti od građevinske palete?
A što kažete na ovo?
Odlična klupa. Ja bih, doduše, izabrala drugačiji uzorak za jastuke, ali naglasak je na klupici napravljenoj od paleta. Mraaaaaak ideja.
preuzeto s monsieurecup
Kada imate klupicu treba vam i stol. Zar ne? Evo ga, od "špule" na koju se namotavaju kablovi. (Ovo nemam u svome dvorištu, šmrc!)
I za kraj, jedna preslatka kištrica s linkom na kojem je tut.
One su vam se u prošlom postu posebno svidjele, a ja sam jučer još jednu pokupila pored dućana :-)

Broj komentara: 19:

Sandra Z kaže...

Ja sam definitivno za "Baustelle stil" (molim te da patentiraš naziv). Predobre ideje. A stvarno, što se sve neće sjetiti? Hvala za sličke i link :))

Zondra Art kaže...

Našla si inspiraciju koja je super, kreni na posao i uživaj u stvaranju:)
Pozdrav

Maite - vitoma kaže...

Estupendas ideas.
Bss

Goge kaže...

Odlične stvari. Ali zelena kištra je najbolja. Naglasak na ZELENA.

HRANDICA kaže...

Odlične ideje. I ja bih jastuke sa drukčijim uzorkom :))))))

sanja kaže...

kolut od kablova nije tesko nabaviti,fino pitas hepovce,zatreperis okicama i eto ga,isto tako mozes i do paleta,mada vjerujem da ih imas podosta uokolo kuce sada.negdje na netu sam vidjela tu ideju sa paletama iskoristenu tako sto je terasa kafica uredjena tako.palete su posluzile kao sank stolovi i okolo njih barski stolci.fora je izgledalo.svaki baustelac koji se bavi strojnim zbukanjem ima ti toga na vagone.

Tanema kaže...

uuuu, one klupice od paleta mi se jako sviđaju! a ove špule za kablove stalno pikiram di god su radovi, ali moj muž neće da mi koji utrpa u auto i gotovo, baš je neki! kištrice su prva liga!

eda kaže...

Izvrsne ideje, već me svrbe prsti da probam nešto slično..

Nena3110 kaže...

Sve je super odrađeno!
vešte i vredne ruke i mašta mogu svašta:)

Lenka kaže...

Jedna simpatična nagradica te čeka na mom blogu:)))

Sandra Z kaže...

Na mom blogu Tres chic čeka te nagrada. Pusa i lp

Ninochka kaže...

Draga Zeljka, na mom blog ocekuje te nagrada :)

Sanja kaže...

Jaaaj, ovo su super ideje, sve se to više-manje može i nabaviti i fino urediti po svom guštu. Predivno reciklirano!!! :*

Fantastic hobby kaže...

Baci pogled na moj blog Fantastic hobby, čeka te nagrada. Pusa!

Maja kaže...

Kako mi je dobra klupica! Doduše, definitivno bih na klupicu nabacila drugačije jastuke, ali ideja je za poludit'! Željka, što se tiče onih lojtrica, ponuda još stoji (haha) :)))

cleo kaže...

Zanimljive ideje. .a sad malo skokni do mog bloga čeka te nagrada. .pozdrav.

bjonda kaže...

pozdrav, imaš poklončić na mojem blogu koji možeš preuzeti!

bjonda kaže...

vrlo mi se sviđa tvoj blog i tvoja pršteća kreativnost i to je razlog zašto sam ti dodijelila jednu nagradu na svome bloge, pa, stoga, navrati da je preuzmeš!

Tanema kaže...

Ljube, imaš nagradu kod mene! :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails