09 lipnja 2010

Ponosna...

Pin It
U jednom od mojih prijašnjih postova sam vam otkrila da u našem kreativnom obiteljskom krugu postoji i baka, samozatajna i nenametljiva - MOJA MAMA! Nikada nije isticala svoje umijeće, a ja se sjećam, još dok sam bila dijete, da je stalno nešto crtala, kreirala, skicirala... ali onako, za svoju dušu. Njeni radovi su uvijek bili predobri, savršeni i ostavljali su bez daha, a ona je samo odmahivala rukom i govorila - "Ma nije to ništa." I konačno, prošle jeseni, uspjela sam je nagovoriti da krene na likovnu radionicu. Trebam li išta više reći?
Ovo su neki njeni radovi predstavljeni jučer na otvorenju izložbe u Kulturnom centru Peščenica. Fotkala sam ih i objavljujem ih ponosno, bez njezinoga znanja jer znam da bi rekla: "Ma daj, molim te, nemoj me zezati..."

Broj komentara: 11:

Tanema kaže...

znala sam već iz starijih postova da ti je mama kreativna, ali ovo je wow! sad mi je puno jasnija tvoja kreativna crta! a na radovima tvojih ljepotana smo vidjeli da se to prenijelo i na njih! Imaš iznimno vrijedno obiteljsko nasljeđe!
Za mamu veliki aplauz!

Marija kaže...

Preprepredivno, obožavam ilustracije i crteže, a ovi tvoje mame su odlični! Budi ponosnaaa :D
Baš mi je drago da si nam ih pokazala...
I moja mama je kreativna dušica, drago mi je kad se uz šivanje i pletenje povremeno uhvati i malo crtanja za svoju dušu...

Zar nisu sad i Dani Pešče?! Znam da njihov Kulturni centar ima puno raznih likovnih, plesnih i inih događanja i tokom godine...
Stvarno kvart za pohvaliti što se tiče kulturnih aktivnosti, a murali po kvartu su vrh, od onih starih od prije 10 godina do ovog zadnjeg Dinamo '67. :)
Još sam prije valjda 10-ak godina bila tamo na prvoj izložbi grafita, a sad ću i na jednu plesnu predstavu u Knapp ;)

Dokad su izloženi mamini crteži? Možda ih stignem pogledati...

Sandra Z kaže...

Mamini radovi su prekrasni... predobri ... ma majstorski! Zaista ostavljaju bez daha. Fenomenalno izgledaju ovako "sunčani". Ovo kažem zbog boje, pa me podsjetilo na sunčano. Svaka čast mami! A da ju potakneš na otvaranje kakvog granny-bloga? Kapa dolje.

Zondra Art kaže...

Prekrasno, sve pohvale mami!!!

Maja kaže...

Ajme, how nice!!! Gospođa majka radi stvarno prekrasne crteže! Ako stignem, skoknuti ću do Republike Peščenice i pogledati ovu izložbicu!

Biljana kaže...

Mama je preskromna, slike su fantasticneeee!!!!Bravo:)

Nena3110 kaže...

Oduševljena sam, i sada vidim da si na mamu.
Nikada nije kasno, moja ujna je uvek želela da slika, ali strogi otac nije dozvolio, evo sada u penziji, slika i još kako, osvaja nagrade na kolektivnim izložbama, a imala je i sedam samostalnih, to želim i tvojoj mami!

HRANDICA kaže...

Ovo je stvarno vrlo dobro!! Prekrasni radovi.

mare kaže...

draga moja ti si još jedan dokaz da jabuka ne pada daleko od stabla.....maminei radovi su odlični,drago mi je da je unatoč izložbi ostalaa skromna......
prva slika,pas mi je predobra.....
puse tebi i mama i budite i dalje vrijedne i kreativne......

Anonimno kaže...

Mi smo oduševljeni bakinim umijećima!!!
Prekrasno, predivno, fenomenalno!!!
Naša Baka je presretna što je imala priliku to vidjeti, nismo
ni sumnjali u bakin talent, samo tako naprijed! Šteta bi bilo takav talent i ljubav prema umjetnosti skrivati ili ne djeliti s drugima. Vec raspravljamo o tome da li Baka želi možda neku slikicu i prodati?!?
Ana, Siniša i Baka.

Rea_nešto kaže...

Čestitke mami! Prava je umjetnica, a njeni radovi savršeni!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails