30 listopada 2009

Vještica u našem dvorištu

Pin It
Odjednom je nešto tresnulo, čuo se jauk i svi smo dotrčali vidjeti što se zbilo. Strčali smo se niz stepenice i imali što vidjeti pred kućom. Vještica nam je pala u dvorište. Zašto se to dogodio ne znamo jer nam nije htjela reći. Nije nam htjela reći ni kamo je krenula. Jako joj se žurilo. Pomogli smo joj ustati, ponudili joj čašu soka a ona je samo zajašila svoju metlu i nestala. Ako je netko opet vidi, neka nam javi jer je kod nas zaboravila šešir. Mi bi joj ga željeli vratiti. A kako nam se čini, ovo nije baš neka jako spretna vještica pa bi mogla pasti i u vaše dvorište. Budite na oprezu.

Broj komentara: 7:

Tanema kaže...

Ti si luda skroz! Ovo je FENOMENALNO!
Toliko sam isčekivala ovu sliku i sad sam potpuno oduševljena! Morat ću iskoristit ovu ideju za neki naredni Helloween , pa ti frkći nosom koliko hoćeš! Prestrašno! Bravo! Bravo! Bravo!

Claudia Tessitori kaže...

super...!!!! znaš..i kod mene je jedna pala al nisam bila toliko brza da je uslikam.. ;-)

AdriArt kaže...

Viještica je super!!!!!!!!!!!!!!

Sandra Z kaže...

Haaaaaaa ???!!! Pa jesam joj lijepo rekla da skrene desno iza pjegave breze na tri zamaha krilima od pijetlovog tornja? A ona skrenula lijevo ???!!! E ni te vještice više nisu što su bile.

Šalu na stranu, Željka moja, ideja ti je za deset! Ha-ha-ha, baš si me nasmijala. Idem brzo fotić pripremiti, za slučaj da padne k nama

Sandra Z kaže...

Čuj, sad tek vidim da sam fulala godinu :)) aaaaaaaa, opet nisam uzela one svoje svevideče naučale ..ccccc... što ti je starost i glupost

Nasmijano nebo kaže...

pa što za jednu vješzicu znači vrijeme? zar nisu vještice bezvremenske?

Tatjana kaže...

Aaaa,Aaaa.A meni!Daj je uputi do mene.Bit će dovoljno samo i da leti,a ja ću je već mlatnuti nečim,vjerojatno većim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails