12 listopada 2012

Home, I'm home!

Pin It
Mili moji, evo me nakon nekog vremena.
Karton i boje su još uvijek u igri...

slova 18 x 13,5 x 2 cm
za na zid
ili na policu





Broj komentara: 8:

Good Ghost kaže...

Wow, zanimljivo

AnaMB kaže...

ovo je jako lijepo. boja mi se jako sviđa!

Lilla Indigo kaže...

Super mi izgleda za neku policu!

Iskrica kaže...

Lepa su slova, natpis, ali je mnogo lepše što si ti tu, što si se vratila.

Snezana Maricic kaže...

Savršena su slova i boja je fenomenalna.
Uvek sam oduševljena i zadivljena tvojim radovima.

Sandra Z kaže...

Yeeeeeeeees! Tu si!
Čuj ova duboko vinski crvena boja je nešto naj... naj... odlična je. Topla... kao što to dom mora biti.

Goge kaže...

Vidjela sam ih uživo. Predobro.

Tatjana kaže...

...and welcome!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails