31 kolovoza 2011

Šarena bilježnica

Pin It
Gdje sam bila prošle subote? Pa na papirnatoj kavici. Izzy i Marina su već pisale o kavici pa skoknite do njih vidjeti kako nam je bilo.
Što sam tamo radila? Družila se, brbljala, razgledavala šarene papire, vesele pečate i naučila kako se radi bookbinding.
Pa kako se radi bookbinding? Prvo se nađe puno šarenog papira (može i nekakav drugačiji ali ja sam baš htjela šareni), onda se reže, pa se recka, zatim se lijepi i onda se čeka da se osuši. Za to vrijeme se još malo reže pa se opet malo lijepi i onda se sve ostavi da se osuši. A dok se iznutra suši izvana se može ukrašavati. I to je to. Jednostavno i zabavno.
A što sam ja to nareckala i zalijepila? Pa crvenu bilježnicu sa zelenim cvijetovima ispunjenu šarenim papirima.

Broj komentara: 9:

Marina kaže...

Bravo, konačno da se vidi da je netko nešto radio, da nisu samo jezici laprdali :D ;-))

Tatjana kaže...

Hoću i ja tako...rezati,ljepiti i imati bilježnicu made by me!

Sandra Z kaže...

... i susjedu učiš raditi papirnate cvjetove ... dok se sve suši... u pauzi rezuckanja. To je isto bio važan korak u procesu :))

Medena kaže...

kako divno, ja bih isto jednu malenu šarenu bilježnicu unikatnu :) :) hehhe, pokušat ću nešto iskemijati, pusa

tina kaže...

odlično

Goge kaže...

A o tome si pričala. Mislila sam da je roza knjiga sa zelenim cvejtićima. A dobro, može proći i crvena :)

eda kaže...

Bilježnica za poželjeti, ma baš odlična:))

Nena3110 kaže...

Divno si to uradila. A ja odmah na google pretraživač, svašta se može naći:)

Sanja kaže...

Malo rezuckanja, ljepljenja i sušenja dalo je ovu veselu bilježnicu...baš mi se sviđa, a papirnatu kavicu ćete zasigurno još koji puta popiti :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails