01 svibnja 2010

Ne mogu si pomoći

Pin It
Potrošila sam ljepljivu traku i ostao mi je središni kartonski kolut... Sve jasno? Nisam si mogla pomoći. Malo kaširanja, bijela boja za podlogu, satenska traka i preko nje mrežasta taka zaljepljene i premazane drvofixom. I sad imam novu narukvicu koja mi uopće nije loša.

Broj komentara: 5:

Maja kaže...

Me like! vrlo zeleno, vrlo proljetno i vrlo vrlo lijepo! Imam i ja jedan takav kolut, baš me gleda sa stola...

Sandra kaže...

vrlooooo dobrooo!

Ariana Moj Hobi kaže...

Jao draga...ja te razumijem,ja sam sličnu narukvicu,ali od istog materijala (kolut selotejpa) napravila prije jedno 7 godina...i sestra je otela i nosi je na biker festovima,ha,ha.....ja razumijem ovakve kreativne podhvate...i oduševljena sam!!!!!
PUSEK i bravo!

Goge kaže...

Kako misliš "nije loša"? Odlična je. I još je zelena. Uvijek kad radim nešto s ljepljivom trakom stavljam traku na ruku. A nikad mi nije palo na pamet da si napravim narukvicu. Ideja za deset.

Biljana Pantelic Adzaga kaže...

Originalna i zgodna narukvica, jako lijepo, bravo

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails