11 srpnja 2012

Slovo po slovo, njih deset u redu

Pin It
To je bilo ovako... malo sam skicirala na papiru pa krojila karton, ljepila karton, pilila karton, pa brusila karton i onda kitala, opet brusila, bojala u smeđe, pa bojala u zeleno, pa opet brusila, malo patinirala, pa lakirala... i odjednom su se ta slova, njih deset, pojavila na hrpi, ispred mene.

I što da sad radim s njima? Od nih, očito, treba složiti neku riječ. Ali koju?

Nasmijano ;-D

  

  


  
  


(a može i Pepita)



(ali može i batine)



a zapravo, sa svih deset slova, želim vam
Dobar tek!!!




Broj komentara: 14:

Sandra Z kaže...

hahahahhaha, genijalno! Igra slovima! Ajme, koliko različitih riječi se da složiti. Slova su fantastična ...boja je mmmmmmmm

Veliki pozdrav

o.s. hvala ti... i tebi želim dobar tek!

Sani kaže...

prekrasno! baš mi se sviđaju ta tvoja slovca!

Sretno Vrijeme kaže...

Genijalno! Pa trebalo je napraviti tolika slova, i još k tome tako uredna! Stvarno imaš dobru koncentraciju!!!! Boja mi je fenomenalna! Jako me zanima, kamo ćeš s njima? U blagavaonicu ili kuhinju, ili su za nekoga tko ima restoran ;)? Znam, baš sam znatiželja.

A M A R A D I kaže...

Super su ti slova! Big like! Obožavam ovu nijansu zelene s patinom! :) pozzzz

Lilla Indigo kaže...

Slova su genijalna!

Iskrica kaže...

E, baš si me našla! Počela sam i sama da sastavljam reči, a na kraju vidim da su složena i to jako lepo, baš kao što i izgledaju jako lepo.

Goge kaže...

kako dobra boja. sve su riječi dobre, ali jedna je predobra. :))

Marinica kaže...

Hehehe, baš me nasmijao ovaj veseli post! Posebno mi se sviđa ova zelena boja :)

Tadeja kaže...

SUPER SU!!! :)

Rea kaže...

Hehe, jaaaako zgodno! :)

Snezana Maricic kaže...

Savršeno...i nije baš odjednom.

eda kaže...

Fenomenalno!!

DIE kaže...

Preslatka su slovca!!! Boja je predivna kao i celokupna realizacija. Eh, da nisam na dijeti, odmah bih poruku shvatila licno:)))
cmokac

carpe diem kaže...

So Sweet Blog award te čeka na mom blogu!
radovi su ti prekrasni :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails