28 ožujka 2012

Moja prva knjiga

Pin It

Ne, ovo nije moja prva knjiga. Ja nikada nisam napisala knjigu. Ovo je slikovnica moje kćeri.
Sjećate li se one Povijesne slikovnice koju je radila za 6 iz povijesti, na polugodištu? E pa nije dobila šesticu ali je dobila zadatak da slikovnicu preuredi i napravi prema propozicijama za Državni natječaj za učenike osnovnih škola pod pokroviteljstvom Ministarstva znanosti, obrazovanja i športa. Natječaj "Moja prva knjiga" sastoji se u pisanju i ilustriranju vlastite priče. Glavna nagrada je tiskanje najboljih radova. Natječaj prodvodi Centar za neohumanističke znanosti.
E sad, kakvi će biti rezultati ne znamo. Slikovnica je napravljena i poslana, profesorica je zadovoljna (i mama je zadovoljna). Ostaje nam samo da čekamo do sredine svibnja kada će biti objavljeni rezultati. A dio tada - evo da se pohvalimo pokojim pogledom unutar slikovnice.







Broj komentara: 9:

Sandra Z kaže...

Bravo za Lauru! I, naravno, mamu mentoricu. Ne moram vam posebno reči kako ćemo i mi s nestrpljenjem čekati rezultate. Držimo sve raspoložive fige da ova Slikovnica - putovanje kroz vrijeme odnese prvu nagradu.

veliki pozdrav :))

IvaKreativa.com kaže...

Predivna povijesna slikovnica! Bravo :)

Gordana kaže...

Prekrasna slikovnica.Nešto zaista prekrasno.Obožavam kad tako nešto dječica naprave.Laura je zaslužila nagradu!

Lilla Indigo kaže...

Predivno!

Marina kaže...

Bez obzira na rezultate natječaja, ovo je predivan rad, bravo! :)

Nani kaže...

Ja sam sigurna da je nagrada vasa,prekrasna slikovnica!

Rea kaže...

Bravo, ja sam za to da treba poticati djecu da rade na takvim i sličnim projektima. Nadam se da će pokupiti sve najbolje nagrade!

Tatjana kaže...

Ma ovo je totalno cool!
Lako Lauri uz takvu mamu!

Sretno!

Sani kaže...

svaka čast kreativnoj i spretnoj curi i njezinoj mami!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails