03 rujna 2010

Blesava žirafa

Pin It
Potpuno bijela vrata na potpuno bijelom zidu... Dosadno i obično. I što se tu moglo drugo napraviti nego uzeti kist i boju u ruke? I tako je nastala ova blesava žirafa koja sada stoji na vratima kupaonice. Radi se o jednom malom stanu u kojem čekam da ponovo uselim u svoj dom. Hodnik ispred kupaonice je mali, uzak i dosadan. Ova žirafa preuzima dominaciju i skreće pažnju prema sebi pogotovo stoga što je vidljiva odmah s ulaza. Osim toga, tko se još može pohvaliti da ima žirafu u svome stanu? I to još ovako smiješno blesavu žirafu...

Broj komentara: 13:

Sandra Z kaže...

Željka draga, jaaaaaaaako si nam falila. I baš mi je drago što se opet čitamo. Ma žirafa je zakon. Baš je slatka ovako blesava :))

Radionica Lutkac kaže...

Ma žirafa je super, uopšte nije blesava, nego baš simpatična, neobična!! Stalno kreiraš nešto novo, bravo Željka !!

Maja kaže...

Meni je žirafa za pop..dit! Baš je strašna, a i sigurna sam da sada ulazak u hodnik ima jednu sasvim drugu dimenziju ;)

eda kaže...

E zaista ne znam nikoga tko se može pohvaliti ovakvom žirafom!! Bravo za ideju!!!

Sandra Z kaže...

Željka, skok na moj blog - čeka te pozivnica za igru. Lijep pozdrav, S.

Izzy kaže...

Fenomenalna je! Kako smotano izgleda... Još da zguraš slona na zid do vrata i imaš zagarantiran urnebes! :)

Claudia Tessitori kaže...

ma super je žirafa i priznajem,jako simpatična :) drago mi je da si opet u kreativi Ž :))

maRyya kaže...

hi!
i just found your blog and it's really cute!
maybe if you have time you'll pass by mine and follow me :)

thanks!
http://konadnails.blogspot.com

Lenka kaže...

Žirafica je više nego preslatka, mnogo mi se dopadda njen luckasti izraz lica :D!

AMARADI kaže...

Otkrila sam slučajno Vaš blog.. Vrlo je kreativan i zanimljiv, pozitivno iznenađenje za hrvatsku blog scenu!! Rado ću Vas pratiti!
www.alexandramaradin.blogspot.com

mojca - mka kaže...

prav nasmejala sem se - odlična je:)) zabavna in brez dvoma res prava carica v svojem prostoru:)

Nasmijano nebo kaže...

drago mi je da vam se sviđa moja žirafa. poeban pozdrav curama koje su prvi puta posjetile moj blog.

mydolly kaže...

Žirafa je super!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails