16 veljače 2010

Ogledalo, ogledalce, sunčeko moje

Pin It
Ne znam je li to zbog ove duge i hladne zime, ali opsjedaju me sunca. I baš me briga. Sunca nikad dosta. Sunce je izvor života, energije, snage, simbol nesebičnog davanja, ljubavi, sreće i zadovoljstva. Sunce je dobro. Čista pozitiva. I tko ga onda ne bi volio?
Pronašla sam ogledalo bez okvira, a sunce je bilo idealan izbor. Žuta boja i sjaj ogledala baš dočaravaju pravi sunčani odsjaj.
Materijal koji sam koristila za izradu okvira je vrlo jednostavan: kartonska kutija, novinski papir, ljepilo od brašna i vode, bijela i žuta akrilna boja, malo crvenog pigmenta, kist i dobra volja. Tehnika? Papier mache - moja omiljena.

Broj komentara: 5:

Tanema kaže...

sunceeee! došlo je sunceeee! nema veze što je i danas padao snijeg, ti si donijela sunce i za mene je došlo proljeće!

Ivana kaže...

Sunca, sunca, sunca - u bilo kojem obliku, a ovaj je genijalna replika pravoga.

feelingfimo kaže...

Jako mi se sviđa tvoje ogledalce, okvir je strava!

Nataly kaže...

Kako mi hvali sunce ovid dana...ah.... al posle kise dolazi sunce :)))

Željka kaže...

drago mi je da vam se sviđa. i ja sam jako zadovoljna kako mi je ispalo a to je kod mene rijetkost. Nataly, biti će još sunaca...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails